Wkeno

Slik spiller urban golf

For blakk til å betale for greenfee? For langt fra en grønn? Lei av å se golfbaner blir skåret ut av uberørte jorden og blir vannet av edle, raske tappe ressurser? Eller har du bare ønsker å ha det litt gøy i byen med vennene dine? Urban golf kan være akkurat det svaret du leter etter. Det er en runde golf ubegrenset med de vanlige reglene for golf, og i stand til å bli spilt overalt at det er ledig plass og ikke for mange folk om.

Trinn

Slik spiller urban golf. Få forsyninger sammen.
Slik spiller urban golf. Få forsyninger sammen.
  1. 1
    Kjenner reglene. Reglene for urban golf er ikke spikret, og du kan endre golf regler som du ønsker. Reglene som gjør saken er Den Gylne. Disse er:
    • - Ikke spill hvor det skader andre mennesker eller deres eiendom. Hvis du blir bedt om å bevege seg bort fra beboere eller politi, så uten å bli plaget. Ikke ødelegge urban golf for alle som spiller det ganske.
    • Everybody suger - Dette er et spill hvor alle kan delta og ha det gøy. Det handler ikke om. Hvis det blir om konkurranseevnen for deg, du spiller feil golf.
    • Ikke vær en kontroll freak - Det er ingen leder, ingen ansvarlige som insisterer hvordan spillet skal spilles. Alle spillere har noe å si i utviklingen og utfallet av spillet, og hvis du ikke håndtere dette så godt, igjen, du spiller feil spill.
  2. 2
    Få forsyninger sammen. Du trenger noen grunnleggende, noen som vil passe pent gjemt i en dag pack, golf caddy, eller lett kan gjennomføres:
    • Få en golfkølle. Noen billige "Big-Mart" klubb eller en klubb ut av en venns bag vil gjøre. Så lenge det er plass for å treffe ballen, det er verdig til å spille urban golf.
    • Finn noen baller. Racket baller eller tennisballer er den mest effektive og tradisjonelle for urban golf. Det er ikke anbefalt å bruke ekte golfballer fordi de er vanskelig og kan ødelegge ting. Hvis du er en bedre spiller, det er off-retters golfballer som ikke bryte vinduer eller bulke biler som er nye for Urban Golf. Callaway gjør en middelmådig, men det beste er en nesten golf ball. De flyr sann og ut utføre racket baller og tennisballer. Det er en god idé å markere hver ball for hver spiller, slik at hver spiller vet hvilke baller som tilhører hvilken spiller. Har et par statister, i tilfelle noen end opp ned et avløpsrør eller et annet sted du kan ikke hente dem fra. Det er en god idé å ha minst tre baller per spiller.
    • Gjøre eller laste ned en målstyring. For å holde score, enten skrive ned resultatet som du går på et stykke papir, eller bruke en forberedt scoringslisten. Hver spiller er ansvarlig for å holde en oversikt over hans eller hennes score, eller, spør en spiller flink med tall for å holde oversikt. er viktig, du er alle venner, og dette er ikke en konkurranse.
    • Pakke snacks og drikke. Når du får den, ta en pause og nyte snacks sammen.
  3. 3
    Få spillerne sammen. Holde gruppen liten, 10 spillere eller mindre. Store grupper blir vanskelig å administrere, forsinke fremdriften av spillet, og kan tiltrekke seg negativ oppmerksomhet hvis ting blir for bølle eller ut av hånden. Selvfølgelig betyr ikke dette at du ikke har noen tilskuere bærer klubbene og snacks for deg! Så lenge alle er å ha det gøy, er å se på det også fint.
  4. 4
    Finn et sted å spille. Det er her det kan være interessant, som stedene å spille kan variere fra en rekke smug og gater i en industriell del av byen, eller på de grønne områdene i en bypark. Bare sørg for at området ikke er overfylt når du ønsker å spille, tradisjonen er å prøve og unngå de fleste boligområder med mindre spillet ditt ikke vil irritere beboerne.
    • Industrielle eller forretningsmessige områder kan være stor i helgene når arbeiderne ikke rundt og stedet er øde.
  5. 5
    Plukk dine mål "hull". Du kommer til å trenge å vite hva du sikter til, og dette bør avgjøres av alle spillere. Hullene kan være noe så enkelt som bare treffer siden av en søppelkasse,, rulle over en kum, eller rulle under en bil. Noen runde ballen vil rulle en lang vei på fortau eller asfalt. Det kommer til å ta litt tid å bli vant til.
    • Space områdene langt fra hverandre slik at det er rikelig treffer plass og det er rimelig vanskelig å få en "hole-in-one". Størrelsen på en standard by blokk fungerer godt som en idé for måling.
    • Velg et beløp av hull som passer dine behov, rundt ni mål hull gir en jevn og morsom tempo.
    • Du kan også plukke flekker som du går, spesielt hvis du er opptatt av å holde på farten i stedet for å bli værende i ett område.
    • Sørg for at alle i gruppen er enige om hva de hullene og kurs består av før spillet starter.
  6. 6
    Begynne å spille. Mens det er ingen harde og raske regler, er det noen grunnleggende retningslinjer for å sette inn tiltak slik at stykket er morsomt og actionfylt. Her er noen forslag (og du er perfekt rett til å endre noen av dem så lenge du holder deg innenfor Den Gylne):
    • Velg hullene som foreslått tidligere. Sikt på målet hullet og slå den røde ballen mot det.
    • Ta svinger i å slå ballen mot målet hullet. Etter den første, treffer spilleren med ballen lengst unna målet neste.
    • En vellykket hit for et stort hull er hvor ballen treffer målet eller passerer gjennom, under eller i det. Jo større hull, jo mer nøyaktighet som kreves. Hvis det er lett å treffe, ikke tillater "nær nok" treff, sørg for at de er nøyaktige! For eksempel, slå, lastebiler og lagring skur betyr faktisk treffer dem, ikke rullende nærheten.
    • En vellykket hit for en liten eller smale hullet er der ballen passerer innenfor en 3 fot radius eller en klubb lengden på små mål hullet. For eksempel, brannhydranter, kummer, stolper og postkasser er vanskeligere å treffe.
    • Tildele poeng. Hver normal hjerneslag er ett poeng og en ball må reise et par meter til å bli kalt et slag. Tap av ball teller som en 3 poeng straff.
  7. 7
    Løse hva du skal gjøre om fast og tapte baller. Stuck og tapte baller har muligheten til å bremse ned spill og gjøre ting kjedelig. Følgende forslag vil bidra til å holde spillet flyter raskt:
    • Begrense søket tid for tapte baller. Dette vil holde spillet beveger seg godt.
    • Hvis ballen havner i en jettegryte, eller et annet sted utfordrende, får hver spiller lov til å flytte ballen en klubb lengde i alle retninger for å gjøre det lettere å gjøre det neste hit. Ideen bak dette er ikke til å holde opp spillet.
    • Erstatte en tapt ball av en ny ball på stedet der den andre ballen gikk utenfor banen. Finne tapt ball betyr at du kan fjerne 1,5 poeng fra poengsummen.
    • Hvis kulen lander hvor som helst som kan forårsake skade, må ballen flyttes minst tre klubb lengder bort, eller mer hvis det er nødvendig for å unngå skade.
  8. 8
    Perfeksjonere skutt. Huske at målet med spillet er å ha det gøy, ikke være konkurransedyktig, og å fråtse i din manglende evne, er det én ting du kan gjøre for å hjelpe deg å holde spillet i bevegelse. I utgangspunktet prøve å holde ballen lavt til bakken. Høytflygende baller er lettere tapt og har dårlig kontrollert baner som kan treffe noe du ikke vil skal treffe, noe som resulterer i skader.

Tips

  • Gamle tennisballer kan fås fra tennis instruktører gratis eller neste til ingenting. Spør dem!
  • Prøver å svinge en klubb mens iført en ryggsekk full av baller, mat, pop og lommelykter kan være vanskelig. Pass på at sekken passer godt, eller la den av når du tar svinger.
  • Dress opp og gjøre det enda mer moro.
  • Fremfor alt har noen gode ren billig moro.
  • Hvis du spiller på kvelden, har lommelykter eller hodet lamper for å hjelpe deg å hente tapte baller og se hvor du er på vei.

Advarsler

  • Ha respekt. Hvis du ikke er ønsket på noen eiendom og eller ikke fikk tillatelse flytte på.
  • Hele ideen med dette er å ha det gøy. Ikke bli hengt opp på småting.

Ting du trenger

  • En golfklubb eller to
  • En tennisball eller kickboxing
  • En pose til å bære snacks, baller, lommelykter, osv.
  • En gruppe venner er villige til å gjøre det samme sprø ting du gjør. Det er lettere å ikke bli satt inn i en tvangstrøye hvis det er mer enn en av dere gjør det
  • Et sted å spille! En byparken, en industripark, en labyrint av nabolaget gatene, etc.